тел. +38-067-288-90-08; +38-095-837-20-36; +38-05534-5-01-70

Гостиница "Роксолана"

Украина, Херсонская область, Генический район, с. Генгорка, ул. Набережная, 41

Правила проживання

ВНУТРІШНІ ПРАВИЛА ПРОЖИВАННЯ У ГОТЕЛІ “РОКСОЛАНА”

1. Загальні положення.
1.1. Внутрішні правила проживання у готелі "Роксолана", надалі – Правила, регламентують основні вимоги щодо користування готелем "Роксолана" (надалі – Готель), що здійснює діяльність на території України у сфері надання послуг з тимчасового розміщення (надання готельних послуг) споживачам, регулюють відносини між споживачами (фізичними особами, які проживають у готелі або мають намір скористатися готельними послугами) та готелем "Роксолана", виконавцем цих послуг.
1.2. У своїй діяльності готель "Роксолана" керується Законом України "Про туризм", "Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг", затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004р. №19, цими Правилами, а також іншим чинним законодавством України.
1.3. Персонал, що бере безпосередню участь у прийомі та обслуговуванні споживачів, має відповідну професійну підготовку, проходить медичне обстеження, результати якого відображаються в особових медичних книжках, та повинен додержуватись правил професійного етикету (бути ввічливим, люб'язним, мати охайний вигляд).
1.4. Готель має книгу відгуків і пропозицій, яка знаходиться на рецепції готелю.
1.5. Готель має журнали реєстрації інструктажів працівників з питань охорони праці.

2. Інформація про послуги.
2.1. Готель доводить до споживачів відомості про найменування й місцезнаходження юридичної особи, та іншу необхідну інформацію.
2.2. Готель надає споживачам достовірну інформацію про готельні послуги, яка розміщується на рецепції готелю та включає наступне:
- ці Правила;
- ціни (тарифи) на готельні номери та порядок оплати;
- перелік додаткових послуг, що надаються за окрему плату;
- відомості про роботу закладів громадського харчування (ресторанів), торгівлі, інших закладів, що розташовані в готелі.
2.3. Основна послуга, що входять до ціни номеру - проживання.
У вартість номерів не включено користування послугою Wi-Fi.
2.4. Перелік додаткових послуг та прейскурант вартості цих послуг знаходяться на рецепції готелю.

3.Порядок бронювання номерів, обслуговування та оплати послуг.
3.1. Готель має право застосовувати вільні ціни і тарифи, та систему знижок на всі послуги, що надаються, за винятком тих, стосовно яких здійснюється державне регулювання цін та тарифів.
3.2. Ціна номера, вартість додаткових послуг встановлюються готелем самостійно.
3.3. Надання основних готельних послуг споживачу здійснюється після оформлення документів на проживання (заповнення та підписання реєстраційної картки) та засвідчується розрахунковою квитанцією або іншими розрахунковими документами,
3.4. При поселенні на невизначений термін погодженим вважається найбільш короткий термін, як правило одна доба; дія договору в такому разі завершується о 12.00 дня, наступного за днем прибуття споживача. Про свій намір продовжити термін перебування споживач зобов”язаний повідомити рецепцію готелю до 10.00 в день виїзду. При цьому строк перебування в готелі продовжується при наявності вільних місць.
3.5. Готелем установлені наступні година заїзду та розрахункова година:
- година заїзду – з 14:00 (розрахункова година)
- година виїзду – до 12:00.
При проживанні в готелі менше однієї доби Готель стягує плату за одну добу незалежно від часу розміщення .
При достроковому від'їзді споживач зобов'язується повідомити про це рецепцію готелю до 10.00 дня виїзду. У разі звільнення номера до 12.00 поточної доби споживачеві повертаються попередньо внесені ним кошти за невикористані, крім поточної доби, дні проживання.
3.6. Повернення коштів за невикористане проживання здійснюється у наступному порядку:
- адміністратор отримує від споживача попередні розрахункові документи при пред’явленні паспорта або іншого документу, який засвідчує особу;
- споживач заповнює «Заяву про повернення невикористаних коштів» на ім’я керівництва готелю;
- адміністратор повертає споживачу кошти в сумі невикористаних послуг;
- споживач отримує розрахункові документи за фактично отримані послуги.
3.7. При розміщенні дітей віком до п’яти років в одному номері з батьками, без надання окремого місця, плата за проживання дітей не стягується.
3.8 При розміщенні дітей віком від п’яти до дванадцяти років з батьками за надання окремого місця в номері стягується плата в розмірі 100% вартості ліжко-місця.

4. Порядок надання послуг.
4.1. Номер в Готелі надається споживачу при пред’явленні документу, який засвідчує особу, та заповненої і підписаної реєстраційної картки.
Документами, що посвідчують особу, є:
- паспорт громадянина України;
- закордонний паспорт, дипломатичний чи службовий паспорт;
- посвідчення особи моряка,
- для військових – особове посвідчення або військовий квиток;
- посвідчення водія
4.2.Після оформлення документів на проживання у Готелі та оплати готельних послуг споживачу видається документ про оплату за послуги і ключ від номера. У випадку втрати споживачем ключа, останній сплачує вартість ключа згідно прейскуранту.
4.3. Готель має право здійснити виселення, якщо споживач:
- порушує ці Правила, що призводить до матеріальних збитків ,або створює незручності для інших споживачів;
- не сплачує, несвоєчасно ,або не в повному обсязі сплачує вартість готельних послуг;
- порушує громадський правопорядок;
- порушує тишу з 23-00 до 7-00 годин.
4.4. Готель має право відмовити в поселенні у наступних випадках:
- у споживача відсутні документи, або ж документи недійсні чи прострочені, є підозри на те, що документи фальшиві;
- у відвідувача неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
- відвідувач відмовляється дотримуватись правил проживання в Готелі;
- споживач внесений у список небажаних відвідувачів;
- в інших випадках, передбаченим законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація готелю. Готелем ведеться облік небажаних відвідувачів.
4.5. Готель повинен забезпечити:
- умови для спокійного відпочинку;
- професійність при наданні готельних послуг;
- прибирання номерів або ремонтні роботи в момент відсутності проживаючого або з його дозволу;
- належний технічний сервіс, у випадку неможливості усунення пошкоджень надання іншого номеру;
- зміну постільної білизни, рушників та туалетних речей за бажанням гостя, але не менше одного разу на тиждень;
- комплектність і справність обладнання в номері, а також якість підготовки номера під заселення.
4.6. За бажанням споживача Готель зобов'язаний надати споживачу такі види послуг:
- виклик швидкої допомоги;
- виклик таксі.
4.7. Готель не відповідає за збереження речей споживача, що знаходяться в готельному номері.
4.8. У разі втрати чи пошкодження речей споживача він повинен негайно повідомити про це рецепцію готелю. Якщо до закінчення терміну проживання споживач не пред’явив свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
4.9. У випадку виявлення забутих речей готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника, за умови, що він відомий. Забуті речі зберігаються у Готелі протягом одного місяця.
4.10. В цілях забезпечення безпеки споживачів, відвідувачів (гостей) та працівників готелю ведеться відеоспостереження у місцях загального користування. Підписанням реєстраційної картки споживач погоджується із використанням в Готелі системи відеоспостереження.
4.11. Споживач зобов’язаний:
- дотримуватись цих Правил;
- дотримуватись правил пожежної безпеки;
- дотримуватись чистоти в номері та місцях загального користування;
- не здійснювати своїми діями шум, перевищуючий допустимі норми;
- не використовувати кип’ятильники, праски та інші електроприлади, що не належать до обладнання номера;
- відшкодувати збитки у разі втрати або пошкодження майна готелю в порядку згідно з чинним законодавством України.
4.12. Споживач не має права передавати номер, в якій він поселений, іншим особам.
4.13. Відвідувачам дозволяється знаходитися в номерах Готелю за згодою проживаючих та з дозволу адміністрації Готелю в період з 09:00 до 22:00. За дії відвідувача відповідає особа, яка проживає в номері Готелю. Адміністратор готелю має право перевірити документи, що посвідчують особу відвідувача.
4.14. Вхід та проживання з домашніми тваринами на території Готелю категорично заборонено.
4.15. Зберігання громіздких речей, вибухових, отруйних, пожежонебезпечних речовин, зброї у номерах, сейфах та на території Готелю категорично заборонено.
4.16. Стріляти в т.ч. з пневматичної зброї, феєрверки, застосування піротехніки, розведення вогнищ на території Готелю суворо заборонено.
4.17. Куріння тютюнових виробів в Готелі забороняється, за винятком спеціально відведених для цього місцях. За паління в приміщеннях Готелю накладається штраф в розмірі 100 грн.

5. Споживач при виявленні недоліків у наданій послузі має право вимагати усунення недоліків в найкоротші терміни. Готель приймає, розглядає й усуває претензії, скарги тільки під час перебування споживача у готелі. Після від’їзду споживача з Готелю претензії та скарги не розглядаються.

6. Готель зобов’язаний здійснювати контроль за додержанням персоналом цих Правил. У разі порушення Правил винні особи несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства.